mandag 10. august 2009

Vintage

Her er eit kort eg har laga på bestilling. Synest DP var så kjempefint-det er frå K&Co. Det var berre det at eg ikkje hadde andre papir som matcha. Heldigvis fann eg eit hjå Summer Driggs som passa fint. Så langt så godt. Eg hadde ei nydeleg blonde som eg har fått frå ein ven som passa perfekt. Så var det blomster... Sidan eg er relativt ny i dette gamet, har eg ikkje all verda av stash. Heller ikkje blomster som passa desse fargane. Då kom eg på pakken eg fekk frå Simon Says Stamp - der var dei perfekte blomane! Kor hærleg når slikt skjer. Eg har hatt på nokre tekster etter at eg tok bileta - også frå Simon Says Stamp.Here is a card I made to order. I think the DP is so lovely - it's from K&Co. It's just that I didn't have any matching papers. Luckily enough I found one to download with Summer Driggs that suited nicely. So far so good. I had some beautiful lace that I got from a friend that was perfect for the card. Then it was flowers - since I am quite new in this game, I don't have a great deal of stash. So no flowers in these colours. Thats when I remembered the parcel from Simon Says Stamp - there I had the perfect flowers. I just love it when this happens. I have added some sentiments after I took the photos - they were also from Simon Says Stamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar