søndag 16. august 2009

Freddie the Frog

Ei tid tilbake hadde Simon Says Stamp blogghopp der mange av deira eigne stempel vart nytta. Eg fall for desse froskane som ein i DT hadde laga så fint kort av. Tenkte at eg ville prøve noko liknande. Her er resultatet. Eg hadde tenkt at frosken i midten skulle vere oppned, men det gløymte eg :-(
Har nytta skissa til Moving along with time #8 . Det er den gamle Daisy & Dandelion utfordringa. No kan ein nytte alle slags stempel. Stamp with fun har 'Birthdays' som tema, Whimsy Stamps har 'Animals' og ABC har 'Anything goes (Animals). Då vart det fire utfordringar på eitt kort - ikkje verst.
I kveld har eg vore på bowling med familien og så har eg kutta ut mange nesties. No er dei klare til å verte stempla på. Kanskje får eg laga eit par kort i løpet av veka. Oppstarten av skuleåret brukar å vere travel, så vi får sjå.

*******************
Some time ago, Simon says Stamp had a bloghop where many of their own stamps were used. I fell in love with these frogs that one in the DT used. I wanted to try something similar. Here is the result. I have used Moving along with times' sketch #8. That is the old Daisy & Dandelion challenge. Now you can use any stamp you want. Stamp with fun has 'Birthdays' as a theme, Whimsy Stamps 'Animals' and ABC 'Anything goes (Animals). Then I managed four challenges - not bad going! I had one little downfall. I wanted the middle frog to be upside down, but forgot :-(
This evening we have been bowling and I have cut out lots of nesties. No they are ready to be stamped upon. Maybe I manage to do a few cards this week. The start of the schoolyear is normally busy, so we'll see.

5 kommentarer:

  1. This is a cute and fun card. I like the lovely colours as well.
    Good job!
    Hugs xx
    Pat

    SvarSlett
  2. This is just too funny! Love those silly frogs, perfect for our challenge. Great layout and papers too. Thanks for joining in at Whimsy! :)

    SvarSlett
  3. Super cute card, love the frogs!
    Love it!
    Hugs
    Erin x

    SvarSlett
  4. Such fun!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    SvarSlett
  5. Åhhh så herlig glad-kort!!
    Så søte frosker og nydelige farger!!
    Ha ei flott helg,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett