mandag 10. august 2009

Simon Says Stamp

Her kan du sjå alt det fine eg fekk i posten for nokre dagar sidan - ein pakke frå Simon Says Stamp. Dei har berre eit heilt enormt utval i butikken sin. Eg synest det er greitt å ha ein del tekster / små ord - bestilte tre forskjellige plater. Og så måtte eg berre ha uglene og froskane.
Eg fekk og ei gåve med dei - ein pakke med fine blomar. Då blei eg ekstra imponert. No er det berre å rydde tid til å kose seg med stempela.
*******
Here is all the nice stuff I recived in the post the other day - a parcel from Simon Says Stamp. The have a huge selection in their shop.
I think it's handy to have loads of sentiments - I ordered the different sets. And then I just needed the owls and the frogs.
I also got a gift with my parcel - a packet of nice flowers. I got very impressed with that. Now it's just to find time to play with my new stuff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar