lørdag 15. august 2009

Sunday Sketch and Stamp #8

Dette kortet laga eg etter Sunday Sketch and Stamp si skisse #8. Ei enkel skisse og eit enkelt kort. Dattera til venninna mi er snart 6 år og då tenkte eg dette kortet passa fint.
Det er lite produksjon for tida. For min del har det nye skuleåret starta og det er mykje som skal på plass før lærarane kjem måndag. Er heldigvis i rute.
No har eg rydda og vaska hus, så no skal eg sete meg ned å kose meg med litt kortlaging.

**************

This card is made after Sunday Sketch and Stamp's sketch #8. A simple sketch and a simple card. My friend's daughter is soon 6 years old and I thought this would be nice for her.
I don't produce a lot nowadays. For my part the new schoolyear has started and there is a lot to do before the teachers turn up Monday. Luckily enough I am on track.
Now I have tidyed and cleaned the house, so now I am going to sit down and relax and make a card.

2 kommentarer:

  1. Great card! Thank you for joining us at Sunday Sketch & Stamp, and we hope you will join us again soon.

    x

    SvarSlett
  2. Gorgeous card, so so sweet! Love the colour combo!
    Hugs,
    Erin x

    SvarSlett