lørdag 1. oktober 2011

After 8, både før og etter


 Eg har laga mange slike boksar i det siste. Har i tillegg 3 på bestilling. Men dei er no kjekke å lage. Kanskje eg må ha meg nokre nye tekststempel - blir litt lei av dei samme tekstene. Får kike litt rundt.


Med dei nydelege papira frå Pion design er mykje av pyntinga gjort. Har hatt på litt perler og div,. men 'less is more' i mine auge.





Eg har bestilt stilige personlege stempel på Ebay. Det er ein seljar i Malaysia som heiter loongchai. Ca. 30 kr pr stempel og det er mange å velje mellom. Rask levering er det også. Supernøgd!


Systå mi bestilte ei boks, men ho ville ha den til te. Her er den.
















Ynskjer alle ein fin laurdagskveld!

Eg tek del i desse utfordringane:
Crafts 4 etrenity: Anything goes
Simon says stamp: Anything goes

5 kommentarer:

  1. OMG!!!
    Hærlighet førr en produksjon... og Alle va like fin <3 <3 E dem enkel å lage? De va "knall"fine!

    klem

    SvarSlett
  2. Å kor flink du er, fantastisk flotte.

    SvarSlett
  3. Beautiful work. Thanks for joining us at c4E this week.
    Pinky

    SvarSlett
  4. Wow, these are gorgeous!! I love all of the details.
    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog!!
    xoxo, Christine

    SvarSlett
  5. What a brilliant project! Thank you so much for entering these in my flower challenge at Allsorts this week and good luck!

    SvarSlett