tirsdag 30. mai 2017

We all need..

.. a bit of sunburst.
Det har vore mykje fint vêr her og det gjer godt for både kropp og sjel. Det er noko med sol, det gir energi på ein mindre god dag.
Fekk lyst å lage eit Sunburst-kort som eg har sett fleire har laga. Trudde det var veldig avansert, men det var veldig enkelt og veldig kjekt. Papira eg har valt minner ikkje mykje om sol, men eg var på jakt etter papir som matcha. Denne blokka låg lagleg til og eg tenkte det kunne bli kult.


Framgangsmåten fann eg på YouTube - det ein ikkje finn der, finn ein ikkje. Synest tråden bak motivet blei kult. Eg tok scrappers floss over ei svart Distress ink pute, slik at den vart svart. Då den hadde tørka, drog eg tråden gjennom litt glitterlim som eg hadde hatt på ein liten bit plastikk. Veldig fin glimmereffekt. Dessverre kjem det ikkje fram på dette biletet.

Kort o Mania: Utfordre deg selv
The Corrosive Challenge Blog: Anything goes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar