mandag 1. mai 2017

Bloggpause over?

Neppe, men det var veldig kjekt å sjå igjen korta eg har laga og å besøkje dei eg har på blogglista mi. Utruleg mykje fint som blir laga. Eg er skikkeleg ute av trening i å lage kort, så eg har tråla bloggar og Pinterest for inspirasjon. Kjenner at det var greitt å ha nokon å herme etter no i starten.
Såg eit veldig kult kort på ein blogg, men hugsar ikkje kven sin. Ho hadde laga eit kort med stjerneborde - veldig stilig. Eg har ikkje slik, så måtte ty til heimesnikra metoder. Det gjekk bra det.
Eg hiv meg med Papirdesign si utfordring no på tampen, likar utruleg godt produkta deira og er stort sett det eg har kjøpt no i omgang to.



1 kommentar:

  1. Så stilig!
    Likte så godt at du har brukt så mange av de fine arkene Papirdesign har! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett