fredag 17. juni 2011

Sketchy Colors skisse

Denne gangen har eg laga eit kort ut i frå ei skisse. Det er ei god stund sidan eg gjorde dette sist. Det var kjekt, men eg kjenner også at ein blir litt butten av slike skisser og resultatet blir ikkje alletider slik ein hadde tenkt.
Dette kortet vart vel søtt etter min smak, men slik vart det no.



Elles let sommaren vente på seg. Fin unnskyldning for å sitje inne å lage kort;-)


Eg deltek i desse utfordringane:
Sketchy colors: skisse
Scrappekammeret: 2 forskjellige band / blonder
Bearly Mine: Anything goes
Carisma cardz: pink, green

5 kommentarer:

  1. Beautiful cards...such cute images...thanks for joining us at BMC......

    Hugs
    Judith

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt, Tilda er jo så nydelig der hun sitter :)
    Kreativ bruk av bånd og flott med det hjertet på båndet.

    Takk for bidraget til Scrappekammeret, klem fra Linda :)

    SvarSlett
  3. Gorgeous card I love your image and your papers. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyx

    SvarSlett
  4. Wow, kjempeflott kort, med et herlig fargelagt motiv.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Et kjempeflott kort du har laget! Herlige farger og motiv ;)
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i dag, vi har nemlig nettopp lagt ut en ny utfordring!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett